Ha már unod az alap Mi Band pántot

img_20171228_185510.jpg

Így lehet a fitnesz karkötőből egy elegáns darab.

Gondolom nem kell senkinek sem bemutatnom a Mi Band 2 okos karkötőt. A Xiaominak az egyik legjobb dobása volt. Alapvetően mozgás és alvásfigyelés a feladata, az alap pánt pont ilyen kinézetet ad neki. Viszont szerencsére ez a pánt cserélhető, és már rengeteg fajta mintázattal és anyagból készülnek, mint például: Karácsonyi mintás, teljesen fém, vagy épp fluoreszkáló stb. Én egy bőrhatású és egy szénszál mintázatú pántot vettem.

Az alap pántot teljesen elhagytam már, a szénszál mintázatút használom, mert nagyon szép kinézetet ad az órának, illetve vízálló, így nem kell félteni, hogy víz éri. A teteje, amiben a Mi Band kapszula is található fényes fém felületű, ami meglepő, mert én műanyagra számítottam.

A bőrhatású pántot pedig elegánsabb eseményekhez vettem. Ezt sikerült eltalálniuk, ugyanis nagyon elegáns kinézetet kölcsönöz a Mi Bandnek. Egyetlen hibája, hogy nem vízálló, ezért nem ezt használom a mindennapokban.

A termékeket a Gearbest oldaláról vettem. (szénszál mintázatú, bőrhatású)