Stylus toll teszt

img_20180131_113620-01.jpeg

 Rajzoláshoz, böngészéshez vagy munkához egyaránt hasznos lehet.

Érintőképernyőhöz toll több fajta létezik. A legolcsóbb az egyszerű gumis bogyó végű, amit szinte ingyen osztogatnak már pár helyen. Ennél sokkal jobb a mai tesztünk alanya, ami ilyen kerek műanyag véggel rendelkezik. A legjobb pedig az aktív ceruza, amit például a Samsung Note széria is használ, viszont ezek már sokkal drágábbak, és csak adott eszközhöz használhatóak.

A csomagolást tekintve egy elegáns bőrhatású tokban érkezik. Benne a fém és gumi borítású tollal, illetve egy pót fejjel, ha történne valami a mostanival.

Főként nagyobb telefonokhoz vagy tabletekhez a legjobban használhatóak ezek a tollak, hiszen rajzolhatunk vele, vagy irkálhatunk stb., így a gyerekek is jól elvannak vele. A cikkünk tesztalanya a legolcsóbb tollal szemben, már vékonyan tud fogni kialakításának köszönhetően, így nagyon kellemessé teszi a vele való munkát.

A toll hegye dönthető, ezzel hozzájárulva a profibb munkához.

img_20180131_120805_1.jpg

Tudom nem vagy egy Picasso, és az írásom sem szép, csak érzékeltetni akartam mit is tud ez a toll.

img_20180131_115403_1.jpg

Apró dolognak tűnhet, de szeretem, ha ilyenekre figyelnek. Ha lecsavarjuk a kupakot könnyen elveszíthetjük, ezért a toll végén levő menetre rá tudjuk csavarni, hogy mindig meglegyen.

img_20180131_114430.jpg

Amit én vásároltam Stylus toll, azt alapvetően úgy vettem, hogy csak az iWork 10 tabletemhez lesz jó. Ez nyilván nem így lett, mivel egy ilyen műanyag körlapos toll, bármilyen érintőképernyős eszközzel kompatibilis. Ennek az ára 9$, viszont találtam egy ugyan ilyen tollat, ami sokkal olcsóbb és rendes golyóstollként is használható.

Elégedett vagyok a termékkel, minőségi és célját tökéletesen elvégzi.

A terméket a GearBest oldaláról vettem. (Cikkben lévő toll)